תרפית שחזור גלגולים לריפוי ושחרור ממתחים ועכבות

תרפיה באמצעות שחזור גלגולים היא טיפול חוויתי, מרפא ומקדם באמצעות שחזור גלגולים קודמים

כמה פעמים שאלת את עצמך: למה? למה זה קורה לי? למה כל פעם? למה עוד פעם? כמה פעמים נמאס לך לשאול והרגשת מיואש? למה זה כל כך כואב?

שחזור גלגולים יזום, מאפשר לנו להעלות למודעות זיכרונות מודחקים, בהכרה ערה מודעת ומתבוננת, וכתוצאה  באפשרותנו לענות על שאלות, להבין ואף ליישם רעיונות ופתרונות יצירתיים שיביאו הקלה וריפוי.

במהלך טיפול באמצעות גלגול נשמות אנו נזכרים וחווים שחזור גלגולים באמצעות מדיטציה ודמיון מודרך, בשיטה קלה וטבעית. הריפוי מתחולל כתוצאה מההיזכרות וההתנסות מחדש בטראומה המקורית.

שחזור גלגולים זו שיטה מהירה ודרך ישירה לרפא כאב ופחד, כאשר הבנת שורש הבעיה מאפשרת בחירה. הבחירה והרצון החופשי הם שלנו תמיד-אנו יכולים לבחור באיזה אופן נלמד שיעורים. כאשר אנו מבינים את השיעור, את השורש הרגשי שלו, יותר קל לבחור לשחרר אותו. היחסים שלנו עם הכאב והפחד, מוארים באור אחר, שמאיר לנו גם על ה"רווחים" שלנו ממנו. דהיינו, מה למדנו ואיך התפתחנו דרך הכאב.

כאשר אנו מבינים סיבות, דפוסים וגורמים, אנו חווים חסד. אנו לומדים להכיר את עצמנו ולקבל את אנושיותנו באופן סלחני יותר. החמלה משקיטה ומרפאה, בהדרגה מערכת היחסים שלנו עם עצמנו, מתאפיינת ומתבססת על אהבה ושמחה. אנו מתרגמים את ההקלה והריפוי לעוד אספקטים בחיינו ולמערכות היחסים שלנו. זו מהות של ריפוי בכלל, והמהות של שחזור גלגולים בפרט.

הליך הטיפול עוזר מאד ל:

  • הקלה וריפוי מפוביות
  • שחרור מתחים ועכבות
  • שדרוג מערכות יחסים
  • שיפור יכולת הבחירה
  • הבנת חיינו בראיה רחבה
  • הכרת והגדרת הייעוד שלנו

להלן ראיון שערכה עימי חגית רימון ואשר באמצעותו ניתן להבין מעט יותר ולקבל תשובות לשאלות:

מה זה שחזור גלגולים?


שחזור גלגולים זו שיטת טיפול שמבוססת על הגישה לפיה כאשר אנו נזכרים בגלגולים קודמים, אנו יכולים לזהות ולהבין את המקור לבעיות וקשיים בחיים הנוכחיים. כאשר מזהים ומבינים את המקור לתסמינים שונים, יותר קל להירפא מהם.

כל נשמה מתגלגלת?


בוודאי. הנשמה נוצרה ונבראה כחומר גלם עם פוטנציאל התפתחותי אינסופי. אז…כדי לממש את הפוטנציאל על הנשמה להתנסות במגוון חוויות, רגשות, למידה, התנסויות… לא נראה שאפשר להכיל הכל בגלגול אחד, נכון?… לכן הנשמה חוזרת ומתגלגלת, בוחרת בכל פעם גוף חדש, נסיבות חדשות, משפחה חדשה, אתגרים ושלל חוויות שיאפשרו לה להמשיך להתפתח וללמוד.

זה מאוד מסקרן לדעת מה הייתי…


מסקרן, כן, נכון, אבל סקרנות זה לא בסיס לטיפול. חשוב לנו לעשות שימוש בשיטת הטיפול הזו לצורך ריפוי והקלה. השאלה שנכון לשאול היא לא מה הייתי, אלא מי הייתי, איזה אדם, אילו חוויות ורגשות, מה הניע אותי
לקבל החלטות, איזה יידע רכשתי ואיך אני יכולה להשתמש בנתונים האלו בחיים הנוכחיים.

זה לא מפחיד?

לא, ממש לא! הדרך לעורר את הזיכרונות היא מאוד ידידותית ופשוטה. באמצעות הרפיה ודמיון מודרך נחשף מידע שנמצא בתת מודע וכעת עולה למודע. המטופל נמצא בהכרה ערה לכל אורך התהליך, עונה על שאלות, מדבר, מתאר, חושב… חוויה של ריכוז מחד ובהירות מאידך.

אז..למה זה טוב?


אוה…להמון מצבים. החל בפוביות: פוביות מאש, ממים, ממעליות…המשך דרך מתחים, מערכות יחסים בעייתיות, דימוי עצמי נמוך, כעסים לא מוסברים, רגשות שליליים, וכלה בחוסר אהבה עצמית לסוגיה.

ואם אני לא מאמינה בגלגול נשמות?


זו שאלה מעניינת. גם אם אינך מאמינה בגלגול נשמות, עדיין הטיפול יעבוד וישפיע לטובה. תוכלי תמיד להתייחס למידע שיעלה כאל חומר למחשבה עמוקה, לעיבוד, כדרך נוספת להעמיק את הלמידה שלך את עצמך.

למי הטיפול מתאים?


לכולם…כל הזמן. למעשה זו דרך לריפוי מהיר ולהקלה בהרבה מצבי חיים. אין מגבלת דת, גזע ומין. כל אחד ואחת, בכל עת יכולים לבחור לטפל, להרפות, לשחרר חסימות, להרגיש טוב. הדרך אל הריפוי
מתחילה בלקיחת המושכות לידיים, בהחלטה שרק אנחנו אחראים לריפוי שלנו.
אנו נמנעים מטיפול באנשים שנוטלים סמים, אלכוהול, תרופות מטשטשות, ובאנשים שאינם יציבים בנפשם.
כמובן שרצוי לטפל אצל מטפל ותיק ומנוסה שיודע גם להבחין באנשים ומצבים שלא מתאימים לטיפול זה.

איך מרגישים אחרי טיפול?


מרגישים מצוין. הצפת זיכרונות קדומים יוצרת הקלה משמעותית, מקדמת תחושות רווחה נפשית ורגשית. מטיפול לטיפול, התסמינים נחלשים ומתפנה מרחב פנימי אחר, רגוע יותר, שמח יותר. זה כמו לפרמט את המערכת ולנקות נתונים, התנהגויות ורגשות שכבר לא משרתים אותנו.

טיפול אישי באמצעות שחזור גלגולים – פרידה מהפוביה

-"אני לא יכולה להיכנס לשם, יהרגו אותי"

-"מי יהרוג אותך? למה?"

-"אני לא יודעת מי, אני רק יודעת בוודאות שזה מה שיקרה, תראי איך אני רועדת ומזיעה. אין מצב שאני נכנסת…"

זו שיחה שכיחה בין ד' (השם האמיתי שמור, מטעמי סודיות) לחברותיה, בכל פעם שהן יוצאות לבלות…או לפחות התכוונו… ד' בת 24, נאה מאוד, גבוהה, רזה, שיער שחור חלק וארוך, עיניים ענקיות, עמוקות. ד' נמנעת מבילויים במקומות שבהם יש "הרבה" אנשים (כל מספר מעל 3 נחשב הרבה), וכאשר חברותיה מפעילות עליה מספיק לחץ והיא מוכנה להצטרף אליהן לבילוי, זה בדרך כלל נגמר בכך שהיא לא מסוגלת להיכנס למקומות בילוי מקובלים ופורשת בטרם נכנסה. הסיטואציה הזו חזרה על עצמה שוב ושוב ושוב, לאחרונה חברותיה של ד' הפסיקו ללחוץ…הן יוצאות בלעדיה. ד' נתקפת בפחד נוראי , ד' בטוחה שהפחד שלה שלה אמיתי, היא מרגישה מאויימת וכל גופה מגיב בהתאם.

לשאלתי מתי התחילה להרגיש כך, ד' מספרת שהתופעות התחילו ב"קטן" בגיל ההתבגרות…והלכו וגברו עם השנים. ד' מרגישה שעם הזמן חברותיה מתרחקות, היא לא מצליחה לייצר חברויות חדשות, מעגל חייה מצטמצם לבית ועבודה (במשרד קטן כמובן). ד' לא מצאה שום הסבר הגיוני לפחד , שום חוויה מהעבר, שום התרשמות,..כלום.

ד' הגיעה אלי לטיפול באמצעות שחזור גלגולים, בעקבות המלצה של חברה. היא לא ידעה הרבה על גלגול נשמות וגם לא על טיפול באמצעות גלגול נשמות. אבל…משהו הרגיש לה נכון..(כולנו מכירים את ההרגשה הזו, שלא תמיד אפשר לבסס אותה ויחד עם זאת היא ברורה לנו). הסברתי לד' את עקרונות הטיפול באמצעות שחזור גלגולים ולפיו, חלק לא מבוטל מהתסמינים שמפריעים לנו בחיים הנוכחיים, מקורם בכלל בחיים קודמים. כאילו יש איזה זיכרון שנגרר ומוצא את ביטויו בחיים אלו, לעיתים על מנת שנלמד ונגדל מתוך ההתנסות ולעיתים על מנת שנזהה ונשחרר את הזכרון מהמערכת באופן יזום. כך או אחרת, התחקות אחר גלגולים קודמים מספקת הבנה רחבה שלנו את עצמנו ואת סביבתנו ונותנת תשובות רגשיות, חכמות ועמוקות.

הסברתי לד' שהטיפול באמצעות שחזור גלגולים מתנהל תחת הרפיה עמוקה, בשילוב עם דמיון מודרך ויחד עם זאת, ההכרה נשארת ערה לכל אורך התהליך. ד' תוכל לשתף במהלך התהליך, לתאר את חוויותיה, לשאול שאלות, לענות על שאלות שאשאל אותה, התהליך הוא בטוח וידידותי.

יצאנו למסע משותף…

ד' הגיעה לגלגול ובו היתה נער צעיר, כחוש ורזה, כלוא בבית כלא עם עוד הרבה כלואים. הרקע לכליאה היה מעמד נחות ו…צבע עור..האסירים  הוחזקו בצפיפות רבה, בתנאי מחסור ורעב, מצבם הנפשי היה ירוד ביותר, ייאוש וכאב היו הרגשות השולטים. ד' שעברה לדבר בלשון זכר…שעונה לשם קווי, שיתפה פעולה ודיווחה באופן קולח ושוטף. קווי בן 16, מתאר את החולשה והרעב, מתאר את הבדידות הגדולה שחש, רוב הכלואים היו מבוגרים ממנו, רעשנים ממנו. קווי "בילה" את ימיו בכלא מבודד, שקט מאוד ומיואש מאוד.

יום אחד החלה תסיסה בכלא והתארגנות למרד ופריצת גדרות. התכונה היתה רבה וקווי, בהתרגשות רבה , מתאר את רוח התקוה שמתפשטת, את האנרגיה שמתחילה לזרום בדם, את ניצני השמחה. בהינתן האות, כולם יצאו החוצה, רצים ושועטים לעבר הגדרות. אחת הגדרות כבר נפרצה ומבעד לפתח צר החלו כולם להידחק החוצה. קווי מתאר המון אדם נדחף, נדחק, מנסה להיחץ דרך פתח שצר מלהכיל, הלחץ גובר, כולם משולהבים, רומסים..נרמסים. ברגע של חולשה, כוחו של קווי לא עומד לו, קווי מועד ולא מצליח להתרומם שוב. קווי נדרס תחת רגלי ההמון ומוצא את מותו בסיטואציה הזו.

טיפול באמצעות שחזור גלגולים מספק תשובות. אבל לא רק…באמצעות הצפת הזכרונות הקדומים, נוצרת הבנה ריגשית, נוצרת חמלה, מתפנה מרחב של ניקוי וריפוי.

טיפול באמצעות גלגול נשמות מחבר אותנו לנצחיות הנשמה. הנשמה היתה, הווה ותהיה. הגוף זמני, האישיות זמנית ושניהם משרתים בנאמנות את הנשמה המופלאה. ההבנה הזו כשלעצמה, מפוגגת את הפחד מפני המוות ומאפשרת לחוות את החיים בהשראה, בשמחה.

וד'? ובכן…השלמנו את תהליך ההבנה באמצעות הילינג, שמגדיל ומעצים את הריפוי. הגלגול שד' חוותה שפך אור על הפחד שלה מצפיפות, החרדה, התגובות הקיצוניות שמהם סבלה. הריפוי יצא לדרך…חזקנו וביצענו עוד 3 טיפולים באמצעות שחזור גלגולים. כל טיפול סיפק הבנה נוספת, הגדיל את ההקלה. כל שחזור סיפר סיפור של חיים קודמים, כל שחזור העמיק את הריפוי.

ד' נרפאה סופית מהפחד שכל כך העיב על חייה. היום ד' מבלה, מטיילת, מקיימת קשרים חברתיים בנינוחות, מייצרת חברויות חדשות ומרגישה נפלא!

התחל שיחה
1
ריקי ניר - אימון וטיפול הוליסטי
היי, איך אפשר לעזור?